Patrick Bleiji

Patrick Bleiji
Ik begeleid projecten op hogescholen die zich structureel willen verbeteren en klantgerichter willen werken. Ik gebruik daarvoor de Lean-methodiek. Deze helpt scholen om een visie te ontwikkelen. Hoe moet ons onderwijs eruit zien? Hoe stellen we de juiste prioriteiten in een dynamische omgeving met allerlei belanghebbenden zoals het ministerie, de arbeidsmarkt en studenten? Nu veel

Jan Heijneman

De helft van mijn tijd geef ik Lean-trainingen aan beginners, vergevorderden en iedereen daar tussenin. De andere helft werk ik voor mooie organisaties, die ik mooier maak met de tools en technieken van Lean. Ik werk in alle sectoren, variërend van de overheid tot maakindustrie en van de zorg tot het onderwijs. Voor klanten is

Michael Spruijt

Bij onderwijs- en andere organisaties train en coach ik mensen en voer ik verbeter trajecten uit. De hogeschool waar ik nu werk wil processen beter inrichten. Het hbo voelt de noodzaak om klantvriendelijker te werken, mede onder druk van commerciële onderwijsinstellingen. Deze concurrenten zijn flexibeler. Ze schrijven studenten sneller in, communiceren duidelijker en spelen beter

Idelette Klein Koerkamp

Ik train mensen in het gebruik van de tools en technieken van het continu verbeteren en ik begeleid ze bij de toepassing ervan op de eigen werkplek. Ik doe dat in het onderwijs, maar ook bij banken, verzekeraars en andere dienstverlenende bedrijven. De combinatie van leren en toepassen werkt. Organisaties zien direct resultaat en voor

Karen Fraser

In mijn werk als relatiemanager onderwijs ga ik met opleidingsmanagers, directies en bestuurders in gesprek over het verbeteren van de kwaliteit van het onderwijs. Ik maak de verbinding tussen de vraag van de school en de dienstverlening van UNC Plus Delta. Steeds meer scholen in alle sectoren weten ons te vinden om samen te werken

Alex Engler

In het onderwijs help ik scholen om zich te ontwikkelen naar een continu verbeter organisatie, dat wil zeggen een organisatie waarin mensen op elk niveau elke dag een stapje beter en hoger willen. Daarbij helpen processen en gereedschappen, maar belangrijker nog is de samenwerking met elkaar, de communicatie en onderlinge feedback. Die bepalen uiteindelijk of

Robin Brinkerink

Ik ga voor resultaat: verbeteringen die er toe doen op de werkvloer. Als mensen minder tijd verliezen aan ballast en bureaucratie, dan kunnen ze hun tijd besteden aan dingen die echt belangrijk zijn. Voor weerstand schrik ik niet terug. Ik vind het heerlijk als iemand me na een presentatie de wind van voren geeft. Want

Jessica van der Velden

Vaak ga ik aan de slag nadat de urgente problemen in beeld zijn. Ik help bijvoorbeeld bij het verbeteren van de samenwerking, de persoonlijke ontwikkeling van leidinggevenden en de professionalisering van vakdocenten. Miscommunicatie is in het onderwijs een bron van verspilling. Ik help teams om de samenwerking te verbeteren door mensen te observeren, feedback te

John Verver

john verver
Vanuit mijn functie van Master Black Belt en ervaringsdeskundige met veel verbetertrajecten help ik onderwijsteams bij het maken en uitvoeren van plannen om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.

Govert Jan van Wijk

Ik zorg dat de onderste steen boven komt, vraag door waar nodig. Ik houd de scherpte erin en zorg voor een prettige sfeer. Met mijn enthousiasme neem ik teams vol energie mee. Wat doe je? Ik help docententeams bij het verbeteren van hun onderwijsproces. En ik sta zelf voor de klas, als leraar geschiedenis op

Daniël Elzas

Als projectmanager onderwijs help ik onderwijsinstellingen om hun resultaten te verbeteren. De studie-uitval verlagen bijvoorbeeld. Aanleiding om ons in te schakelen kan een onvoldoende beoordeling zijn van de Onderwijsinspectie. Samen met een onderwijsteam gaan we dan op zoek naar de belangrijkste knelpunten en de beste manier om ze op te lossen. Wanneer ben je trots?

Norbert Rens

Ik ken het onderwijs van binnenuit. Ik heb gewerkt in het mbo en hbo als docent, teamleider, projectleider en als intern adviseur. Ik begrijp de dilemma’s van alle betrokkenen. Ik zie onverwachte verbanden, mogelijkheden en laat mensen daarmee aan de slag gaan. Verbeteren is vooral samen op pad gaan om tot goede antwoorden te komen

Joris van de Lindeloof

De ambitie van onze klanten is ons vertrekpunt. Het gaat niet om de aanpak en instrumenten van UNC Plus Delta, maar om de problemen waar onderwijsinstellingen mee worstelen.Wat speelt er in de sector? Welke veranderingen zien scholen of instellingen op zich afkomen? Welke politieke wind waait er? Wie zijn nu eigenlijk de klanten van het

Cached on Sat 22/07 21:29

© 2017  UNC Plus Delta. All rights reserved.